Det kan godt svare sig at samle på loyale kunder…

Der er god økonomi i at skabe loyale klienter

Loyale klienter bruger flere penge…

Loyale og tilfredse klienter bruger ca. 50% mere på klinikken, viser vores seneste måling.
Det er ikke unaturligt, at loyale og tilfredse kunder får lavet alle relevante behandlinger og lægger alt deres relevante indkøb, på den klinik man er tilfreds med og har tillid til.
Her får klienten indfriet sine forventninger til klinikken og en mulighed for at få rådgivning, der igen giver en øget mulighed for, at klinikken kan dreje endnu et niveau på loyalitetsskruen.

God pris eller god service.

På årsbasis bruger loyale og tilfredse klienter ca. kr. 850 mere end tilfredse og illoyale klienter og hele kr. 1.200 mere end illoyale og utilfredse klienter.

Med en segmentering af klientplatformen er det muligt, at målrette indsats og tilbud til den enkelte klient-kategori på baggrund af dennes præferencer og på den måde øge klinikkens omsætning og sundhed.

Datagrundlag: 1.086 respondenter med op til 5 års ansinnitet.
Målingen er gennemført i perioden januar til april 2018

God fornøjelse med Ledelsen af Kundeoplevelsen

En fokuseret indsats med kunden i centrum