Velkommen til Annecto Insights

Her kan du finde relevante artikler og input til dit arbejde med Net Promoter System (NPS) og CX Management

Offentlige anmeldelsessider

Forbrugere offentliggør i stigende grad deres oplevelser på offentlige anmeldelsessider og sociale medier (SoMe), og...
Read More

4 parametre der har indflydelse på dine kunders loyalitet

Prøv at betragte din kundeplatform som vandstanden i et badekar, hvor der uundgåeligt løber vand...
Read More

5 måder at måle kundeoplevelse på

Brug af forskellige parametre til at måle kunders oplevelse på, hvad angår det at kommunikere,...
Read More

Sådan motivere du dine medarbejdere

Kontakten mellem kunde og medarbejder er sandhedens time Det ofte medarbejderen med kundekontakt, der er...
Read More

Hvorfor skal kunderne lige vælge dig?

Hvad skal lige man tro på, når man som kunde står og skal vælge sin...
Read More

Når kundefokus skal forankres i kulturen – 5 trin

“Vi er kundefokuseret” og “Det er vigtigt, at vi giver vores kunder en god oplevelse”,...
Read More
Få styr på dine kunder NPS

Organisatorisk Jobmodenhed

Den Organisatorisk jobmodenhed Parametre der har indflydelse på kundernes oplevelse… Det er ikke unormalt, at...
Read More

Hvornår har du sidst været din egen kunde?

Til daglig har de fleste virksomheder opfattelsen af, at man har godt styr på sine...
Read More

Kom godt i gang med ledelsen af kundeoplevelsen

Grundlaget for kunders valg af leverandør flytter sig kontinuerligt. Mange af de parametre der påvirker...
Read More

7 misforståelser

Mange store og små virksomheder benytter Net Promoter System (NPS) til at måle deres kunders...
Read More