Customer Experience Management

Få en stærk og effektiv kundefokuseret kultur med Annectos CXM program.

Fra kunde til Fan

Giv dine kunder en oplevelse der giver dem lyst til, at anbefale din virksomhed til alle de kender.

Annectos CXM program tager afsæt i jeres nuværende udgangspunkt på en række områder, som f.eks. kundeloyalitetsniveau, kundefeedback, økonomiske nøgletal samt en lang række andre kundefokuseret forhold.

Sammen udarbejder vi en CXM plan, der bringer jer op på et niveau, der er tilpasset jeres ønsker og ambitioner. Vi støtter jer hele vejen med en række konkrete kvantitative og kvalitative mål og KPI’er, der sikre jeres fremdrift.

Fra One Size Fit’s All til jeres kundefokus løsning:

Annectos CXM program fokuserer på, at forbedrer jeres evne til at skabe loyale kunder.

Annectos CXM program kan benyttes af alle, der ønsker at styrke virksomhedens kunderelationer. Metoden er uafhængig af virksomhedens størrelse og branche.

Metoden indeholder en række operationelle værktøjer, som også skaber værdi enkeltvis. Læs f.eks. mere om hvordan du kan øge effekten i marketing her, få bedre omdømme på nettet her og generere mere mersalg i salgsafdelingen her.

Lej en CX Management rådgiver

Mangler du tiden, viden eller ressourcerne, der skal bringe jeres kundefokus op på næste niveau?

Få Annecto som din CXM kundefokus sparringspartner. Læs mere her.

Annecto kan hjælpe

Ring på +45 70 27 08 00 eller udfyld kontaktformularen hvis du vil vide mere om, hvordan Annecto CXM program giver jer et længere, stærke og mere udbytterigt forhold til jeres kunder..

Jeg vil gerne høre mere om Annecto CXM kundefokusprogram

En fokuseret indsats med kunden i centrum