Customer Experience Management

Skab forudsætningerne for en god og problemfri kundeoplevelse med Annecto CXM program.

Fra kunde til Fan

Giv dine kunder en oplevelse der giver dem lyst til, at anbefale din virksomhed til alle de kender.

Annectos CXM program tager udgangspunkt i jeres nuværende stadie på en række områder, som f.eks. kundeloyalitetsniveau, kundefeedback, økonomiske nøgletal samt en lang række andre kundefokuseret forhold.

Sammen udarbejder vi en CXM plan, der bringer jer op på et niveau, der er tilpasset jeres ønsker og ambitioner. Vi støtter jer hele vejen med en række konkrete kvantitative og kvalitative mål og KPI’er, der sikre jeres fremdrift.

Fra One Size Fit’s All til jeres løsning:

Annectos CXM program fokuserer på, at forbedrer jeres evne til at skabe loyale kunder.

Annectos CXM program kan benyttes af alle, der ønsker at styrke virksomhedens kunderelationer. Metoden er uafhængig af virksomhedens størrelse og branche.

Metoden indeholder en række operationelle værktøjer, som også skaber værdi enkeltvis. Læs f.eks. mere om hvordan du kan øge effekten i marketing her, få bedre omdømme på nettet her og generere mere mersalg i salgsafdelingen her.

Annecto kan hjælpe

Ring på +45 70 27 08 00 eller udfyld kontaktformularen hvis du vil vide mere om, hvordan Annecto CXM program giver jer et længere, stærke og mere udbytterigt forhold til jeres kunder..

Jeg vil gerne høre mere om Annecto CXM program

En fokuseret indsats med kunden i centrum