Annecto skaber værdi på mange måder!

Kære Annecto bruger

Vi håber, at I er glade for jeres Annecto løsning.

Jeres klienters løbende feedback kan skabe endnu større værdi for jer, når informationen sættes i system.

"Næste step med Annecto"

“Næste step med Annecto” er et forløb, der er målrettet dig, dine medarbejdere og din klinik. Forløbet giver jer indblik i og inspiration til, hvordan I kan opnå større værdi og glæde af jeres klienters ufiltrerede feedback med Annecto.

Læs mere om “Næste step med Annecto” her…

Annecto kan meget mere end redde kritiske klienter

Det er oplagt, at kontakte kritiske klienter og behandle deres indvendinger når deres svar popper op i Annecto.  Kritiske klienter der måske ellers deler deres oplevelser ”nede på engen” med sit netværk. Men Annecto byder på meget mere!

"Næste step med Annecto" tager udgangspunkt i din klinik

“Næste step med Annecto” er et forløb, der giver inspiration til hele klinikken. Forløbet består af sparring med ledelsen og undervisning og inspiration til medarbejderne om, hvad dagens klienter forventer og ønsker. Kombineret giver det et grundlag for klinikkens positive udvikling.

  • Sådan kan et ekstra spørgsmål i Annecto skabe værdi – Klienters feedback på specielle fokusområder er meget værdiful. Det kunne f.eks. være ventetid, kvalitet mv.
  • Potentialevurdering – Beregning af klinikkens loyalitetsnøgletal. Klienternes livstidsværdi og potentiale.
  • Uddannelse af medarbejderne. Hvordan kommunikere man bedst med klienter baseret på deres typer og tips til håndtering af kritiske klienter.
  • Sådan følger du op på dine nøgletal mv.

Forløbet tager udgangspunkt i din klinik og tilpasses dine ønsker og fokusområder. Det består af 3 moduler og afholdes hos jer efter aftale.

Efter forløbet vil klinikken have et fælles grundlag for en fælles indsats mod den gode klientoplevelse.

Modul 1: Opstart – Virksomhedsledelsen

  • Sparring med ledelsen
  • Identificering af ønskede udviklingsområder
  • Kvalitetsudvikling – Det er nemt at arbejde med fokusspørgsmål
  • Kommunikation og bistand i forbindelse med implementering i organisationen mv.

Ca. 2 timer

Step 2: “Gå hjem møde” – Medarbejderne

  • Introduktion for medarbejderne – Skab et fælles sprog på klinikken
  • Hvad er Net Promotor System (NPS)
  • Hvad kendetegner dagens forbruger – Forventninger og adfærd
  • Klienttyper – Hvorfor er kunder så forskellige?

1 til 2 timer

Step 3: Opfølgning – Virksomhedsledelsen

  • Opfølgning på fremdrift
  • Gennemgang af resultater og kunderespons på fokusområder
  • Evt. fastsættelse af nye fokusområder
  • Evt. næste skridt kan aftales

Ca. 2 timer

 

Pris for forløbet kr. 4.995 excl. moms

Bro/færge efter regning – kørsel statens takster