Din kliniks omdømme tager udgangspunkt i dine klienters oplevelse. Klienter deler deres oplevelser med deres netværk og budskaber spredes fra mund til øre og via sociale medier fra 0 til 100. Et godt sted at starte er, at sætte løbende feedback fra dine klienter i system med Annecto. Det giver dig grundlag for en kontroleret udvikling af dine klienters oplevelse.
Annecto “koster” ingen tid i en travl hverdag, men giver værdifuld hjælp i den daglige drift.
Vores undersøgelser i den veterinære verden siden 2013 har på landsplan vist, at hovedparten af klienter vægter behandlerens interesse for årsagen til henvendelsen højest. Samtidigt har klientens opfattelse af behandlerens interesse indflydelse på klientens opfattelse af pris niuveau*. Men alle klinikker er ikke ens!
Annecto giver dig indsigt til udviklingen af din klinik.
* Undersøgelse primo 2018. 1.024 respondenter/klienter
Dine kunders feedback kan bruges til meget mere end at slukke eventuelle ildebrande.
Du kan frit vælge mellem selv at arbejde med din kundes feedback eller få støtte fra Annecto. Vi kan hjælpe med en lang række gennemtestede metoder og værktøjer, der hjælper dig med en målstyret udvikling af dine kunderelationer og udvikling af din klinik. Vi kalder det “Ledelsen af kundeoplevelsen”