Rådgivning af CX Management specialister

Mangler du tiden, viden eller ressourcerne, der skal bringe jeres kundefokus op på næste niveau?

Få Annecto som din kundefokus partner

Med udgangspunkt i en lang række gennemtestede og dokumenterede metoder og værktøjer inden for customer experience management (CXM), kan vi hjælpe dig med at sætte kundefokus i system og optimere resultaterne i din virksomhed.

Vi tager afsæt i din virksomhed, organisation og kundeplatform og tilpasse vores samarbejde efter dine ønsker, behov og ambitioner. 

Annectos rådgivere hjælper dig med, at strukturere ledelsen af jeres kunders oplevelse og skaber dermed bedre økonomiske resultater for din virksomhed, flere tilfredse kunder og mere engagerede medarbejdere.

Har I ikke selv den fornødne tid, viden eller ressourcer inhouse?

Er I gået i stå med jeres nuværende CXM/NPS projekt og får ikke fuldt udbytte eller savner I inspiration til hvordan, I kan komme videre fra jeres nuværende kundefokusniveau/program?

Så giv os et kald. Vi kan hjælpe jer videre!

 

Den rigtige kundefokus er en alvorlig sag

Vi oplever ofte, at virksomhedsledere mener, at de har en høj kundefokus i organisationen, men når vi spørger deres kunder, kan de ikke genkende den oplevelse.

De virksomheder der vælger, at sætte struktur på ledelsen af deres kunders oplevelse og som får hele virksomheden med på “rejsen” oplever et stort udbytte i form af:

  • en større kundetilgang
  • en bedre bundlinje og økonomi
  • færre udgifter til fastholdelse af eksisterende kunder
  • højere grad af tilgivelse hvis der opstår fejl
  • højere grad af stolthed og engagement blandt medarbejderne. 

Vi oplever, at hindringerne i at sætte fokus på ledelsen af kundernes oplevelse oftest er manglende ledelsesmæssig erkendelse og indsigt.
Det skyldes tit mangel på tid, ressourcer, kompetencer og inspiration til hvordan man kommer i gang eller videre fra det nuværende niveau.

 

Annecto er ledelsens CXM/NPS schweizerkniv

Hos Annecto er vi et hold af specialister, der både kan hjælpe dig i gang med og drive processen med udgangspunkt i din virksomhed, dine ønsker og ambitioner om at skabe vækst og en sundere virksomhed.

Annectos rådgiver kan bidrage på alle niveauer. Vi kan løse enkelte opgaver eller fungere som din interne CXM afdeling, lige fra gennemførelse af kundemålinger på det operationelle niveau til afholdelse af workshop og undervisning af medarbejderne eller sparre med ledelsen på det strategiske niveau.

Har du erkendt, at øget kundefokus er vejen til en sundere virksomhed, er mangel på tid, viden og resspourcer ikke en hindring. Sammen kan vi sammensætte et CXM/NPS program, der skaber fremdrift for din virksomhed.

Booke et inspirationsmøde eller ring til os for at høre mere med udgangspunkt i din virksomhed.

Annecto kan hjælpe

Ring på +45 70 27 08 00 eller udfyld kontaktformularen hvis du vil vide mere om, hvordan “Lej en CXM rådgiver” giver jer et længere, stærke og mere udbytterigt forhold til jeres kunder.

Søren Hansen

NPS rådgiver med mange års erfaring målrettet kundefokus i salgs og markedsføringsafdelinger i B2B segmentet.

Mikael Klint

CXM specialist, NPS/2 Certified Associate fra Satmtrix. Mange års erfaring med rådgivning i CXM rejsen i både B2B og B2C segmentet.

Jens Geppel

NPS rådgiver med stor indsigt i rådgivning om kundefokus i bl.a. detailledet og B2C segmentet.

Jeg vil gerne høre mere om Annectos "Lej en CXM rådgiver" program

En fokuseret indsats med kunden i centrum