NPS er en international anerkendt metode, der giver dig indsigt i jeres evne til at skabe loyale kunder.
Loyale kunder der er kunder længere, handlere for mere og som vil anbefale jer til deres netværk.
Annecto NPS program indeholder en række værdiskabende værktøjer, der hjælper dig, uanset om NPS er nyt, eller om I har arbejdet med kundeloyalitet i lang tid.
Det er vores mål, at hjælpe dig til at få et længere, stærke og mere udbytterigt forhold til dine kunder.
Vi tager udgangs punkt i jeres kunders oplevelse. Annecto sørger for at spørge og indsamle kundernes svar og præsentere dem på jeres Annecto dashboard.
NPS består typisk af 1 spørgsmål samt mulighed for at skrive en kommentar:
Respondenternes svar deles op i 3 kategorier:
Kundens score og kommentar vises med det samme på jeres Annecto dashboard. Den hurtige kundefeed-back giver jer mulighed for, at reagere øjeblikkeligt og behandle eventuelle kritiske kunders indvendinger inden de bliver delt med kundens netværk. Kundernes feedback er desuden en rig og ufiltreret kilde til indsigt i hvad jeres kunder oplever som værdiskabende og hvad der opfattes som uhensigtsmæssigt når de henvender sig til jer.
Ledere og medarbejdere med kundekontakt kan desuden benytte NPS score og kundernes kommentarer til at indhente viden om nyligt introduceret produkter og ydelser, ændrede processer mv.
Sådan kommer I videre
Annecto hjælper jer hele vejen med udgangspunkt i jeres ambitionsniveau. Dels automatisere Annecto processerne med udsendelse af spørgeskema og indsamling af svar og dels står vi klar med en række ledelsesværktøjer der sikrer, at I opnår det maksimale udbytte.
Kontakt Annecto på +45 70 27 08 00 eller udfyld nedenstående kontaktformular.
*Net Promoter System er udviklet af Fred Reichheld Bain og Company.