Om Annecto Survey Solution

Kort fortalt...

Dit brand ligger i dine kunders hænder!

Den lange loyale kunderelation – At være kundefokuseret

Annecto Survey Solutions er en rådgivningsvirksomhed og en Software as a Service platform, der hjælper virksomheder med at forbedre deres kunders oplevelser, også kaldet Customer Experience Management (CXM). Det gør vi ved hjælp af industristandarden Net Promoter System ® (NPS).   

Vores ædle sag er at hjælpe vores kunder til at få et længere, stærke og mere udbytterigt forhold til deres kunder.

Den gode relation mellem kunde og virksomhed har aldrig været vigtigere end nu!

Markedsføring har ikke den samme effekt som før. Kunder vurderer i langt højere grad deres leverandører på, hvad de gør, frem for hvad de siger. Det er en udvikling, der vokser i takt med kundernes muligheder for at dele synspunkter med deres netværk og at de i højere grad gør det.

Det er derfor vigtigere nu end nogensinde før, at sætte kundens oplevelse på dagsordenen som en styret udvikling, hvor hele virksomheden, målrettet og bevidst, optræder kundefokuseret.

Målet er den lange loyale kunderelation!

Annecto Survey Solutions

Søren Hansen

CSO B2B & Partner

Phone : +45 31 31 17 67
Email : sh@annecto.dk

Mikael Klint

CEO & Partner

Phone : +45 40 80 08 40
Email : mk@annecto.dk

Jens Geppel

CSO B2C & Partner

Phone : +45 40 76 68 24
Email : jg@annecto.dk

Carsten Tang

CTO & Partner

Email : ct@annecto.dk