Sådan kommer du i gang

Uanset hvor du befinder dig på rejsen mod flere og mere tilfredse og loyale kunder, kan vi hjælpe dig videre.

Hvilke af de 3 nedenstående udsagn passer bedst på din virksomhed?

1 - Kundeloyalitet (NPS) er nyt for mig

Du vil gerne vide mere om, hvordan Net Promoter Score (NPS) kan hjælpe dig med at skabe bedre resultater.

Selv om du oplever, at du har travlt, og at du har et godt indblik i dine kunders oplevelse, er du nysgerrig efter at vide, om du har et uforløst potentiale, der vil gøre det muligt for dig at skabe bedre resultater.

Vi hjælper dig i gang med system og metode.
Selv om Net Promoter Score (NPS) som metode måske er ny for dig, kan du inden for få timer have sendt dine første spørgeskemaer ud, og du vil allerede inden for 30 dage opleve, at du har høstet de første lavthængende frugter.
Det er nemt, og vi guider dig igennem processen.

2 - Bruger du kundernes feedback optimalt?

Du spørger allerede dine kunder, mere eller mindre struktureret, om deres oplevelser.

Du har f.eks. oplevet, at det skaber værdi at kontakte de kritiske kunder og behandle deres indvendinger. Men arbejdet med at skabe værdi af kundernes feedback er ikke sat i system.

Du ønsker at tage det næste skridt mod at forløse jeres kunders potentiale.

Behandling af kritiske kunders indvendinger er et oplagt sted at starte med at skabe værdi med Net Promoter Score (NPS).
Der er dog mange andre områder, der kan skabe endnu større værdi for din virksomhed. En struktureret gennemgang af dine kunders loyalitetsniveau, kombineret med virksomhedens nøgletal, vil åbne en ny verden af muligheder for at skabe bedre resultater.
Vi fortæller dig gerne, uforpligtende, om vores gennemtestede metoder.

3 - Har du brug for inspiration til at komme videre?

Du har allerede sat den løbende dialog med dine kunder om deres oplevelse i system, og du kan måle det på virksomhedens nøgletal.

Du kan identificere konkrete kvantitative, kvalitative og økonomiske forbedringer, men du kunne godt tænke dig ny inspiration til at tage det næste skridt.

Vi har stor erfaring med at hjælpe virksomheder videre i processen med at skabe værdi af deres eksisterende kunderelationer og med at gøre den gode kundeoplevelse til en grundlæggende del af virksomhedens kultur. Vi stiller gerne op til en dialog om, hvordan vi kan skabe værdi som din sparringspartner.

Sådan kommer du videre

Uanset hvilket niveau du og din virksomhed er på, kan vi hjælpe dig videre. Lige fra at sætte den løbende dialog med dine kunder i system, til at sparre om Net Promoter Score (NPS) på det operationelle, taktiske og strategiske niveau.

Lad os hjælpe dig videre – ring til os på tlf. 70 27 08 00 eller udfyld vores kontaktformular, så kontakter vi dig.